mandag 10. august 2009

spenning

Nååå er det 6 timer og 49 minutter til jeg drar hjemme fra.. altså 5 timer og 49 minutter til jeg må stå opp. Jeg dør av spenning. haha, det skal bli så sinnsykt bra å komme igang med reisa nå. Flyet mitt går kl halv 9 eller 9 til køben, også kl halv 13 eller 13 til newark NewJersey :D

Kofferten er ferdig pakket og håndbagasjen er stappet. Endelig. Lurer på hvordan jeg skal få med meg alt.. Men jeg har i alle fall alt jeg trenger :) og mere til haha.

Gleder meg sykt til å treffe Jake og Mary og Bart, jeg håper de kommer å møter meg på flyplassen i Spokane på fredag. Det blir så kjempebra ! Og de virker kjempekule så det blir helt sykt :D

Og siden det nå er ca 6 timer til jeg drar og jeg har vekslet kronene mine til dollar og jeg har lukket begge koffertene og klærne jeg skal bruke i morgen ligger klare og det eneste som nå mangler er pc'en og strømforsyningen som skal ned i pcbagen så legger jeg meg. Sov godt alle sammen, jeg lover å holde kontakten, kommer til å savne dere masse ! Og dere jeg har lovt postkort, dere får postkort, ti kniver i hjertet og mor og far i døden. Forresten, vil dere ha fra nyc eller fra idaho ?

ttyl

1 kommentar:

  1. Send de postkortene, Trym. Litt skummelt med "mor og far i døden"...

    SvarSlett